Nog een kleine 2 weken

28 juli 2022 - Dordrecht, Nederland

Na een lange stilte is het bijna zover. Op 12 augustus gaan we eindelijk vertrekken op onze reis naar de Faeröer eilanden en IJsland.

Het schema is als volgt:

• vrijdag 12 augustus rijden we naar Arhus in noord Denemarken;
  • zaterdagmiddag 13 augustus aan boord van de Smirrilline naar de Faeröer eilanden;
  • zondag 14 augustus komen we in de avond aan op de Faeröer eilanden;
  • maandag, dinsdag en woensdag verkennen we de Faeröer eilanden. Op woensdag zullen we rond 18 uur vertrekken naar IJsland;
  • donderdag 18 augustus komen we in de ochtend aan op oost IJsland;
  • we rijden de rondweg R1 tegen de klok in waarbij we woensdag 24 augustus in Reykjavik aankomen aan de westkant van IJsland;
  • uiteindelijk komen we woensdag 31 augustus weer in de haven aan om in te schepen richting Denemarken
  • 3 september in de ochtend zijn we in Denemarken en kunnen naar huis gaan rijden.

Hopelijk hebben jullie net zoveel zin om ons te volgen als wij in de reis hebben. In de afgelopen twee jaar is er veel veranderd op zowel de Faeröer eilanden als IJsland qua opladen, dus we verwachten geen problemen wat dat betreft.

Tot 12 augustus bij de start van onze vakantie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yvonne:
    Ha Ray,

Leuk! Succes met de laatste voorbereidingen en ik ben erg benieuwd naar jullie reis.
    Groetjes, Yvonne
  2. Adrie en Leny:
    28 juli 2022
    We gaan jullie volgen hoor, we zijn benieuwd naar jullie belevenissen. Alvast een fijne vakantie.
    Groetjes van ons
  3. Ome Joop en tante Janny:
    Heej lieverds,

Dát gaat vast een geweldig mooie reis worden!
    Hoe we dat weten?
    Mieke was in mei met een groep downers in IJsland (een soort van "Down the road" zeg maar).
    Voor hen is het een avontuur geworden om nooit te vergeten
    We wensen jullie een veilige, maar vooral ook onvergetelijke reis!
  4. Ellen:
    Hoi Ray!
    Super gaaf!! Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto’s! Het wordt ongetwijfeld een adembenemende trip:-)
    Bedankt dat ik een beetje met jullie mee mag!!

Gr Ellen
  5. Carla Huijser:
    29 juli 2022
    Na lang wachten dan eindelijk op reis, heel veel zin om jullie avonturen te volgen! Goede reis, Carla
  6. Dana Aussems:
    4 augustus 2022
    Dank voor de uitnodiging jullie te volgen. Heel benieuwd naar jullie reis!
  7. Dingeman:
    12 augustus 2022
    Hi Ray, wat een leuke en mooie reis weer! Ik zal af en toe kijken hoe het loopt. Na jullie vakantie misschien een keer een drankje na werktijd plannen om live verhalen uit te wisselen? Groet, ook aan Silvia