CORONA-UPDATE

20 juni 2020 - Dordrecht, Nederland

Beste volgers, het is even stil geweest en eigenlijk zouden we nu langzamerhand moeten beginnen met de verdere voorbereidingen van onze reis naar IJsland. Helaas is de wereld anders geworden sinds Corona ook in Europa is opgedoken. Na veel overleg met zowel onze reisorganisatie Norden Travel als ook wij zelf hebben we besloten om onze reis dit jaar niet door te laten gaan, maar deze te verschuiven naar 2021.

We vinden de risico's te groot en alles is nog zo onbekend.

Hopelijk kan de reis volgend jaar wel doorgaan en blijven jullie ons volgen.

Dit jaar wordt het wellicht een hele andere vakantie waarbij we in de buurt blijven.

Wij wensen jullie allemaal veel gezondheid en toch een mooie zomer toe.

Groetjes Raymond en Silvia (tot volgend jaar)

1. Marieke:
    Zo balen! Maar.....

Dream now, travel later!
  2. Tesla 2 Iceland:
    20 juni 2020
    Inderdaad. Liever optimaal genieten, dan nu in een soort ongemak op vakantie.
  3. Cris:
    Das idd balen zeg maar wat in het vat zit dat ......
    We blijven jullie gewoon volgen ook al is het in 2021!

Fijne zomervakantie en tot snel
  4. Pa en ma:
    20 juni 2020
    Jammer maar het is niet anders volgend jaar beter Groetjes van Pa,Ma en Lukas.
  5. Adrie en Leny:
    Het is jammer maar de gezondheid gaat voor. Toch nog een fijne zomer toe gewenst. Gr.Adrie en Leny
  6. Richard van Middelkoop:
    21 juni 2020
    Jammer volgend jaar kom het goed

Nu genieten van mooi Nederland.
  7. Carla Huijser:
    21 juni 2020
    Super jammer Raymond en Silvia, maar een goede keuze! We gaan er volgend jaar wederom een mooie reis van maken! Tot snel, Carla - Norden Trips (volgende keer wel mijn naam goed hoor ;-))