We zijn thuis

4 september 2022 - Dordrecht, Nederland

Vandaag de dag van aankomst in Hirtshals in Denemarken en de weg naar huis. We staan op tijd op om te ontbijten. Daarna pakken we de spullen in en gaan lekker buiten in de zon wachten op aankomst in de haven. Het lossen gaat niet zo snel als normaal, dus we zijn uiteindelijk rond 11:50 uur van de boot af. De reis naar huis begint. Gelukkig is de accu zo goed als vol, dus we rijden naar Hedensted in midden Denemarken. Hier komen we nog aan met 64 km restcapaciteit. De auto gaat aan de snellader voor de komende 45 minuten, maar dan rijden we straks ineens tot onder Hamburg. En wij moeten ons lijf ondertussen (het is 14:00 uur) ook vullen.

Na het laden rijden we in 1x naar Hamburg door. Dit is zo'n300 km en daar laden we ook weer even een half uurtje. Vanaf Hamburg rijden we door naar Zwolle waar we rond 21:20 uur aankomen. We hadden nog 22 km over op de accu, maar ja wel gehaald. In Zwolle laden we genoeg om thuis te komen en dan hebben we het in zo’n 11 uur gedaan vanaf Hirtshals naar huis. Bij elkaar 990 km afstand.

Hieronder het overzicht van al onze laadacties en de bijbehorende hoeveelheden en bedragen (incl. BTW) dit is voor het rijden van bij elkaar 5.236 km.

Alle laadtransacties van de vakantie

1. Cris:
    9 september 2022
    Weer veilig thuis, fijn hoor! Leuke vakantietrip om gevolgt te hebben. Succes met uitpakken, wassen, e.d en tot snel
  2. Adrie en Leny:
    9 september 2022
    Fijn weer thuis. Wij hebben ook genoten van jullie reis.